ඔබ ප්‍රිය කරන සෙවනැල්ල කුමක්ද?

. 2008/03/23

ගිනි රස්නය ඇති විට සිසිල් සෙවනැල්ලක, තැඹිලි ගෙඩියක/කොකා කෝලා එකක ඇති අගය අප හට අමුතුවෙන් කියා දිය යුතු නොවේ.

ඔබ බොන්නේ තැඹිලි ද කොකා කෝලා ද යන එක ඔබගේම පෞද්ගලික තෝරා ගැනීමක් කියා ඔබ විශ්වාස කරයි නම්, එය නැවත සලකා බැලිය යුතු බව මගේ අදහසයි!

මෙවැනි තත්වයක් සිතෙන් මවා ගැනීමට උත්සහ කරන්න, බස් නැවතුම් පොළක ශ්‍රී ලාංකිකයෙක් සිටී, අසල ඇති ගසක සෙවනැල්ල පාරට වැටී ඇති අතර බස් නැවතුම් පොළේ සිටින සුද්දෙකුගේ ද සෙවනැල්ල පාරට වැටී ඇති නම් බොහෝ විට මගියා (ශ්‍රී ලාංකිකයා) ප්‍රිය කරන්නේ සුද්දාගේ සෙවනැල්ල යටට වී සිටීමටය.

පරිසරයේ උෂ්ණත්වය සෙල්සියස් අංශක 36 ලකුනු කරන විට ටයි පටිය පළඳින්නන් සුලභ දර්ශණයකි. එසේ වීමට හේතුව එවැනි අවස්ථාවලදී මොවුන් සුද්දාගේ සෙවනැල්ල සිතින් මවා ගනිමින්, එම සෙවනැල්ලේ අනුහසින්, ශ්‍රී ලංකාව වැනි නිවර්තන කලාපීය රටක දේශ ගුණයට පවා අභියෝග කිරීමට තරම් නිර්භීත වීමය.

මම කවුරුන්ද, මට පෙර ජීවත් වූවන් කවුරුන්ද, මම පය ගසා සිටින පොලවේ මට පෙර පය තබා ඇවිද්දේ කව්ද, මා නියෝජනය කරන්නේ කුමක්ද/කාවද, මගේ ඇඳුම් පැළඳුම් හැසිරීම් වෙනස් කිරීමෙන් මට මා නොවන යමක් නියෝජනය කල හැකිද? උසස් ව්‍යවහාර යනු මොනවාද, ස්වභාවයට පිටින් යෑමට උත්සහ කිරීමෙන් මට ශිෂ්ඨ විය හැකිද?

මෙයට එක් පිළිතුරක් නම්,
මා කව්ද කියා මම නොදන්නේ නම්, මා හරකෙක් යැයි ඔබ කීවොත් එය මට පිළිගැනීමට සිදු නොවේද? යන ප්‍රශ්ණය මා මගෙන්ම අසා ගැනීමය.

එසේ නම්, ඔබ ප්‍රිය කරන සෙවනැල්ල කුමක්ද?

0 comments: